2014

 
Vilket år!
 
• Började det på Credos nyårsläger, pluggade järnet (och fikade), skrev ett galet omfattande gymnasiearbete om Downs Syndrom, firade Katarinas arbetsterapeuts-examen, var i Sälen med ett gött gäng, serverade på Jonathan och Maries bröllop, sa hej då till lilla morfar, engagerade mig i diverse debatter såsom den om feminism och den om abort, firade Ellen med disney-kalas, blev av med min tandställning efter två smärtfyllda år, vårstädade i sommarstugan, spelade en massa piano, firade årets viktigaste nationaldag: Norges, åkte till Amsterdam och turistade samt Groningen och hälsade på vänner, gick på bal och blev fotad av Paulina, såg Håkan på Ullevi, tog studenten, firade idyllmidsommar i Grönahög, tog hand om ett gäng galna kattungar samtidigt som jag jobbade järnet på världens bästa kortis, var en sväng i sommarstugan, hängde med snygg-Jemima, var ledare på Hjälmared, hajkade med Johanny och Camillus, var på Uport-festivalen, åkte på ukulele-turné (mamma tyckte jag skulle skriva knark-resa...) tillsammans med kalasfamiljen Dotevall till Köpenhamn, flyttade till Glimåkra och började på gospellinjen, hängde på österlen med mor en helg, begav mig in i musikteorins förlovade land, levde folkisliv och gjorde massor av knäppa saker, GBG-hängde på höstlovet, chillade (haha) med Samuel Ljungblahd, klippte av en decimeter av håret, hade massvis med konster, kom slutligen hem till min lilla familj och katt och avslutade sedan året som det började: på Credos nyårsläger. •
 
Så tacksam!
4 kommentarer
Jemima

åh Hanna va du är bra och vad glad du gör mig! Måste ses snart, saknar dig! KRAM

Anders Persson

Snyggt Hanna.

Johanna

Jag är så glá i dig!

Anna

Jag är också gla` i dig ! Glad också att ha fått "hänga" med dig då och då under året. Hoppas vi syns snart igen. Kramar från Anna