SOMMARLOV OCH SÅ

Idag är det en månad och en dag sedan vi sa tack och adjö till SVF och gick på sommarlov. Sedan dess har jag (förutom två redan avverkade jobbpass) varit helt ledig. Det har varit så oerhört lyxigt och precis vad jag behövde. Förra sommaren hade jag två veckors paus mellan skola och jobb och där klämde jag in ett bröllop, ett par släktkalas, en student, en sommarstugevistelse, en återträff i Norrköping och som ett paket på posten: en utbrändhet och kunde därmed inte jobba speciellt mycket resten av sommaren. Därför känns den här sommaren som GULD. Jag har hunnit med lagom mycket utan att flänga och stressa och nu känns det roligt att börja jobba till helgen. HURRA!!
 
Bilderna är från första sommarlovshelgen i år när vi var i sommarstugan med Gustavs familj, var på Vitality-gospel-konsert och firade lille Tures (♥) dop. 
0 kommentarer