instagram, augusti

så har även augusti lidit mot sitt slut och jag har både hunnit med det ena och det andra. sett hur instagram-perspektiv har jag hittat på detta: (ni hittar mig där som _hannaellen)
jag har satt upp nya (brandfarliga) gardiner och saknat alla mina vänner från USA
massa äventyr har också hunnits med, både till Oslo och Gränna!
en helg åkte vi till sommarstugan. jag och morfar tog en övningskörningstur till hamnen och en annan dag plockade jag blommor till mormor.
i vår trädgård växer på röda och svarta vinbär, perfekt på frukostfilen! snusmumriken hamnade i skissblocket en morgon.
3 kommentarer
Ebba Molin

åh så härliga bilder!

Svar: tack så mycket, fina du!
Hanna

Johanna

Åh det ser ut som en härlig månad! (och snusmumriken <3)

Svar: ja, åh! <3
Hanna

Becka [fotoblogg]

Så himlans vackra fotografier.
sv: Åh, vad det värmer. Tusen tack finaste du!
Puss! ♥

Svar: ååå, tack!! du är himla bra du! kram <3
Hanna