Hallieå

Hallieå.
I am alive och jag har det är FETT NICE (som Anton skulle sagt). Folkisbubble-syndromet har slagit till på allvar. Jag har INGEN aning om vad som händer i världen men är galet insatt i allt här. Till exempel så drömmde jag om dirgeringsläxan förra natten, det kanske säger en hel del... 
 
Bild 1: Jag och Marre råkade bli danslärare här på skolan så nu (borde det) ägnas det många timmar i Blackbox åt planering. Vi tackar Sara för lite hjälp:))
Bild 2: Sofia har en katt och jag har katt-abstinens. Passade bra när hon skulle iväg = jag fick mata mr. Morfius.
Bild 3: Världens vackraste Glimma! Perfekt ställe att kombinera promenad med dirigeringsövning.
Bild 4: Villa 8 är i städartagen då vi har råkat få oinbjudna gäster = tyska kackerlackor. Vi ber en bön om att Anticimex sanering ska hjälpa...
 
1 kommentar
Helena

Hej sötis!
Det är roligt att höra något från bubblan! Tack för goa' bilder. Det ska bli så roligt att höra er fina kör med snyggaste loggan sjunga någon gång! Vet du några fler konserter i någon ort nära min?
Gött att du kommer hem till helgen och stannar hela långa veckan på kulturvecka (=Galenskaparna och Kristina från Duvemåla).Kramisar från regnigt Sträckås där jag nu aka sätta mig framför brasan.