Team Me

Team Me (<3) på festivalen Popadelica, maj 2013. Lyssna på dem!
 
Den här romatiseringen av diverse saker som försigår på många bloggar (min egen är inräknad) gör mig lite anti. Så vet ni vad? Nu tänker jag skriva hur min dag har varit PÅ RIKTIGT.
    Idag har jag haft en körlektion som gick urkass och dessutom har jag fått underkänt på två internetprover. Det suger. Jag hatar den här körkortsutbildningen av hela mitt hjärta. Varför började jag ens med den? Jag som hellre åker kollektivt?!? 
    Nu ska jag ta tag i min slutuppgift i filosofin. Egentligen är den dö-intressant och jag vill hemskt gärna ägna en vecka åt att bara skriva på den. Men det är så mycket annat att göra, på så lite tid.
  Tack och hej.
1 kommentar
natalie

åh men kände precis samma sak här om dagen, att jag inte orkar romantisera på bloggen längre! ut med alla känslor säger jag bara, man ska inte behöva hålla tillbaka på sin egen blogg