helbra helsjönhelg

Käre värld, vilken fantastisk helg! Med ett gäng finafina konfirmander och helgenombra vänner till ledare kunde detta konfaläger inte bli annat än BRA
 
Jag är så galet TACKSAM för att jag fick vara med som ledare. Det är en upplevelse att se konfirmanderna lära sig om Gud och i flera fall också få möta honom. Det är också något visst med den stämmning som infinner sig på sådana här läger. Att både kunna lovsjunga, spela fotboll, se på film mitt i natten, prata hemligheter, be, diskutera viktigheter, läsa Bibeln och vara galet morgontrötta tillsammans är så fint. 
 
(Här skulle egentligen ett gäng bilder figurera. Men eftersom jag endast har fem stycken där...
1. Simon sover
2. Cicci har blommor i näsan
3. Oscar, Jesper och Simon dansar Single Ladies
4. Jakob har gris-mask på sig
5. Jag och Cicci ser allmänt dö-ofräscha ut
...så tror jag jag gör rätt i att låta dem förbli opublicerade.)
 
Peace out.
0 kommentarer